Veelgestelde vragen

Zijn de vermelde prijzen in-of exclusief btw?

De prijzen die vermeld worden zijn inclusief btw (ook voor onze zakelijke klanten).

Hoeveel kleurstalen mag ik maximaal aanvragen?

Er mogen maximaal 3 verschillende kleuren worden aangevraagd. Als u de kleurstalen voor 16:00 aanvraagt, dan ontvangt u deze de volgende dag.

Op welke dagen en tijden is de klantenservice telefonisch bereikbaar?

Op dinsdag t/m vrijdag 09:00 – 17:30 en zaterdag 09:00 t/m 17:00. Het telefoonnummer van onze klantenservice is 0186 66 05 10.

Kan ik mijn bestelling ophalen bij een ophaalpunt?

U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling op locatie van onze woonwinkel op te halen. Dit kunt u aan ons doorgeven in de bestelnotities. De bestelnotities kunt u aan het einde van het bestelproces vinden. Wanneer wij uw raamdecoratie hebben ontvangen, nemen wij contact met u op.

Wij raden u aan om eerst contact op te nemen met onze klantenservice of anders per mail info@raamdeluxe.nl, voordat u besluit neemt de bestelling op te halen.

Wat is de levertijd?

Wij streven ernaar om onze op maat gemaakte raamdecoratie binnen 20 werkdagen te leveren (zonder montageservice). Mocht het zo zijn dat de levering door vertraging of andere redenen niet geleverd kan worden binnen onze leverringstermijn, dan nemen wij contact met u op.

Heeft u gekozen voor onze montageservice aan het einde van het bestelproces, dan ontvangt u uw raamdecoratie binnen 20-30 dagen. Uw bestelling wordt dan afgeleverd en gemonteerd door een monteur.

Ik heb een klacht, waar kan ik die kwijt?

Het kan wel eens voorkomen dat er iets niet helemaal goed verloopt. Heeft u een klacht? Dan kunt u deze uiteraard telefonisch aan ons doorgeven door te bellen naar onze klantenservice 0186 66 05 10 of via de e-mail naar info@raamdeluxe.nl. Wij zullen binnen twee werkdagen contact met u opnemen en de klacht inhoudelijk in behandeling nemen. Natuurlijk zullen wij er alles aan doen om de klacht zo snel mogelijk op te lossen (uiterlijk binnen 2 werkdagen).

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Wij bieden u de mogelijkheid om te betalen met iDeal, Creditcard (visa, Mastercard & American Express), Bankcontact en Billink afterpay.

Kan ik mijn raamdecoratie retourneren?

Het kan helaas wel eens gebeuren dat u niet tevreden bent over uw raamdecoratie. Uiteraard willen wij dit dan ook graag met elkaar oplossen. Wij willen u dan ook vragen om contact op te nemen met onze klantenservice om de retourmogelijkheden te bespreken.