Status van uw bestelling
Wij begrijpen goed dat u uw raamdecoratie zo snel mogelijk wilt ontvangen. Wij zullen u daarom op de hoogte houden van de status van uw bestelling.
1. Bestelbevestiging:
Nadat u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u gelijk een bestel- bevestiging op het opgegeven e-mailadres. U heeft 2 uur de tijd om uw bestelling te wijzigen. U kunt uw wijziging via e-mail doorgeven of door contact op te nemen met onze klantenservice.
2. Uw bestelling wordt in productie genomen:
u ontvangt per e-mail een bevestiging dat uw bestelling in productie wordt genomen. Na ontvangst van deze e-mail kunt u uw bestelling niet meer wijzigen of annuleren.
3. Uw bestelling is onderweg:
Als uw producten op maat zijn gemaakt, dan worden deze direct verzonden. U wordt vervolgens door ons en onze vervoerder op de hoogte gehouden. U ontvangt een e-mail met daarin een Track & Trace nummer. Met dit nummer kunt u de verwachte levertijd inzien.
Bestelling inclusief montage
Heeft u aan het einde van het bestelproces “inclusief montage” aangevinkt? Dan ontvangen wij de raamdecoratie op locatie van onze woonwinkel. De monteur zal dan contact met u op opnemen om een afspraak in te plannen. En neemt uw bestelling mee op de eerstvolgende montage afspraak.
Levertijd
De raamdecoratie die u bij Raamdeluxe besteld zonder montageservice worden binnen 20 werkdagen bij u thuis afgeleverd. De afleveringen worden in meeste gevallen verzorgt door verschillende vervoerders afhankelijk van de grootte van het pakket. Als het pakket niet binnen levertijd wordt geleverd door bijvoorbeeld vertraging of andere redenen. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. De producten worden altijd goed ingepakt en veilig verzonden naar bestemming van onze klanten.
Kiest u voor onze montageservice aan het einde van het bestelproces. Dan worden de door uw bestelde raamdecoratie binnen 20-30 dagen gemonteerd door een monteur. U wordt dan op de hoogte gehouden door ons en de monteur om een afspraak in te plannen.
Track & Trace
Wij vinden het belangrijk dat onze klanten ten alle tijden op de hoogte moeten blijven van hun bestelling. Daarom verzenden wij onze producten met track & trace nummer. Met track & trace heeft u altijd inzicht in de status van uw bestelling en ontvangt u een e-mail met de datum en het verwachte levertijdstip.
Niet thuis?
Mocht u niet thuis zijn kunnen wij helaas onze raamdecoratie ook niet bij u of bij de buren afleveren. Uw bestelling wordt dan meegenomen met de vervoerder en nogmaals op een andere dag, wanneer u thuis bent afgeleverd. Onze klantenservice en vervoerder zullen u per e-mail of telefoon op de hoogte houden voor de volgende levering. Bij ontvangst bent u genoodzaakt om een handtekening te plaatsen.
Bestelling afhalen
Wij bieden u ook de mogelijkheid om uw bestelling op de locatie van onze woonwinkel op te halen. Dit kunt u aangeven in de bestelnotities aan het einde van het bestelproces. Zodra wij raamdecoratie hebben ontvangen, nemen wij contact met u op.
Gratis verzending
Al onze producten worden gratis door heel Nederland verzonden. Ook voor klanten in België.
Retourneringen
Helaas kan het wel eens gebeuren dat u niet tevreden bent over uw raamdecoratie. Dit willen wij dan ook graag met elkaar oplossen. Wij willen u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice om de retourmogelijkheden te bespreken. Bekijk ook de pagina garantie en service voor meer informatie.
Wel willen wij u er op attenderen dat alle producten volgens de specificaties op maat worden gemaakt. Producten met maatwerk zijn daarom dan ook uitgezonderd van het herroepingsrecht.